Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2011 18:28 - Бъбреците ми функционират нормално с Демир Бозан
Автор: ame4o Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2450 Коментари: 0 Гласове:
0



Получихме този разказ за Демир бозан на редакционния ни мейл:
Казвам се Стоян Карагеоргиев и съм на 22 години. Живея в град Бургас.

Преди около три месеца получих бъбречна криза. В началото не болеше толкова, но скоро се стигна до там, че не можех да стоя на едно място, тъй като болките бяха адски. По принцип съм от хората, които не обичат да пият лекарства и да ходят по болници и затова винаги търся алтернатива на традиционната медицина. А откакто интернет завладя ежедневието ни, това стана по-лесно и по-удобно.

Един ден, след кошмарна нощ, седнах на компютъра и почнах да чета. Попаднах на един интересен сайт, предлагащ чай на име Демир Бозан. Прочетох много отзиви и реших да се доверя на  уникалната комбинация, разработена специално от анадолските ходжи. Поръчах си чайчето и почнах да го пия сутрин, обед и вечер, както пишеше на указанието. В първите дни не усетих никакво подобрение, но след края на първата седмица ужасяващата болка постепенно започна да намалява. Смело продължих да пия Демир Бозан и мога да ви уверя, че тайната билка на ходжите за блестящо здраве наистина действа. Оттогава минаха повече от два месеца и аз се чувствам много добре. Наближава зимната ми сесия, трябва да уча много за изпитите, но с билковата комбинация, на която се доверявам напълно, няма от какво да се боя. Здрав съм като бик и съм сигурен, че ще се справя с всичко. Демир бозан е нещо добро!



Тагове:   демир бозан,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ame4o
Категория: Новини
Прочетен: 18961
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930